"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2020. március 23., hétfő

12 nem egy tucat

12 nap alatt kb sarkaiból fordult ki a világ.
12 napja írtam, de az egy másik bolygón volt...

Én nem sokat érzékelek ebből a felfordulásból, inkább csak annyit, hogy kevesebb ember van az utakon.
Egyedül dolgozom egy üres kertben, tőlem a Marslakók is itt lehetnének...
Eddig olyan kétnaponta futottam.
Kb 1-1 órákat.
Van, hogy csak lötyögök, de van, hogy egész jóleső tempósat is.
Alapjába véve egyre jobban vagyok. Van, hogy nap végére sem dőlök ki!!! Persze egy-egy húzósabb időszak azért megvisel, de asszem kiegyeznék ennyivel.
Az idő hol tavaszi, kora nyári, de épp most hó szállingózik. Normális március nagyjából, talán kicsit szélesebb ingadozással. Semmi igazán extrém.
A kerti melók mellé még a fürdőszoba felújítás is bejött, így ha hazaérek, akkor irány az itthoni munka. De lassan az is elkészül. Malmaink lassan őrölnek, csapataink harcban állnak :) !
Maradhatna még a tél, talán utol is érném magam az elmaradt teendőkkel, de sztem nem lesz ekkora szerencsém.

Szóval pránanadi ide, vagy oda, óraletétel, vagy mittudoménmi, nem számít, a lényeg, hogy egyértelműen jobban vagyok.
Néha már hiányzik az óra :) , de azért nem esem kétségbe, ha nagyon nem bírom, visszaveszem. Miért ne?
Erre mondjuk nehéz lesz edzéstervet írni, de amíg nem megy a heti 4-5-6 futás, addig nem is erőltetném.

Azért ebből az egész vírusosdiból leginkább az egyes reakciók érdekesek. Nemhiába, eksön idején válik el ki milyen.

Nekem ez az egész felfordulás olyan, mint amilyen az én OPNI-s kalandom volt. Intő jel, amiből próbáltam tanulni, majd változtattam az életemen.
A emberiségnek ez (is) lehet(ne) egy ilyen jel, akár ennek ürügyén változtathatna is. Sajnos az a gyanúm, hogy nem fog. Pedig most szépen kiderül, hogy mi mennyire fontos, mik az elhagyható sallangok és mi extra luxus. Hogy mi működhetne, akár otthonról is, vagy csökkentett üzemmódban, mit lehet(ne) önellátó módon...
Nem szép dolog, de azt kell írjam, hogy remélem nem lesz egyszerű a kilábalás ebből a káoszból. Ha gyorsan megoldódik a gond, gyorsan feledésbe is fog merülni és a 'mieztistúléltük' fíling mentén csak olaj lesz a tűzre. Húsba vágó, éles fájdalomra és maradandó csonkolásra lenne szükség, hogy valami radikális és előremutató változás legyen.
Lesz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése