"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2020. március 11., szerda

Pilistrail mega többiek

Múlt hét második felében olyan 'feldöntöm a világot' típusú érzés volt rajtam, kicsit talán túlszaladt a jólét :) !

Ugyan nem igazán hallottam a dologról de voltam 4 pránanadi 'kezelésen'.
Komolyan nem tudtam róla semmit, csak azt, hogy Bodzának használt. Több éve küzdött vmi nyavalyával, amit kezeltek az orvosok, de hiába. Na, azóta nincs gondja vele... Az egyik szülőtárs végezte és mivel én metszem a fáikat így gyors barter üzlet lett belőle.
Énnnemtom, de utána jó volt.
Lehet, hogy csak a placebó, de azt sem bánnám, mert semmi szert nem kellett bevenni :) !

Szóval egész jó volt ez a Pilis trail!
Enikővel menetem, hogy ezt a páros futást gyakoroljuk és nem nagyon kellett lassan futnom :) ! Lefelé kellett kicsit vigyázni, hogy ne engedjem el magam, de egyébként tök jó volt. Ugyan a vége nem esett jól, de amennyit edzek mostanában, úgy nem is volt ez meglepetés számomra. Végre eljutottam oda, hogy legalább szenvedni tudtam. Ez is valami.

2-3 órával utána már futottam volna újra...

Aztán az e heti munkaadag megint kicsit visszavetett.
Hétfőn még jót futottam, de mára már elég nyögvenyelős lett. Az elején kifejezetten fáradtnak éreztem magam, de aztán még egy kis gyorsítás is belefért.

Próbálom valahogy kezelni ezt a nagyon gyorsan jött tavasz okozta nyomást, de nem eccerű. Mindenkinél legyek és MOST!

Estére olyan fáradt vagyok, hogy épp csak eszem és rögtön megyek aludni.

Egyelőre túlélés a terv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése