"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2020. február 19., szerda

3 nap

Volt a hétfői Tihany. Az fain volt.
Aztán futottam kedden, az már annyira nem volt tökéletes.
A mai meg már csak vonaglás és becsületbeli ügy.
Kb. ennyit tartott a kraft.

Ma elmentem egy kicsit metszegetni, de elég zombi módban toltam. Pedig ettem, ittam nap közben, erre nem lehet fogni. Hazaértem, kis kaja, és utána OFF.
Hatkor már ágyban voltam és hidegrázás, majdmeghalás...
Egy óra pihi után forró tea, friss, langyos kalács, lekvárral és foghagymával... brrrr... mostanra meg már legalább ki tudok kelni az ágyból.

Van az a fejlődési ív, hogy:
Edzetlen - kövér
Lassan elkezd mozogni/fogyni
Egyre jobban élvezi, ami miatt egyre többet fut, egyre jobban fogy
Energiaszintje egyre nagyobb
Jobban alszik, van normális étvágya
Eléri az ideális súlyát
Kicsattan az erőtől, jókat edz...

Na, pont ezt az ívet járom be, csak visszafelé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése