"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2017. március 11., szombat

Egy TT. Megint.

Ez volt tavaly.
Most sem volt nagyon másként. Kicsit meg is lepődtem mikor újraolvastam a tavalyit :)!
Monnyuk annyi változott, hogy Porván, a kocsmai pontnál valahogy megnyomhattam a vekkeren egy gombot, mert csak Zircnél vettem észre, hogy áll az időmérés.
Ezzel együtt 3:20 lett. 6 perccel rosszabb mint tavaly. Ez elszomorít. Pedig olyan jónak tűnt belülről... Pulzuskontroll, tudományosfrissítés, erőtartalékolás, beosztás, okosfutás.
Erre rosszabb!
Ezmiez?
Pedig Érdemes megnézni a Hódos ér menti másodpercre azonos kiliket. Faint na!
Erre meg rosszabb.
Öregszem, öregszem én nem leszek öreg Sam...
Még a suvadást is megcsodáltam tavalyról - már ami maradt belőle.
Nem tudom hol maradt benne az a 6 perc, de ezzel már meg kell próbálni együtt élni :)!
Csesznek előtt idén volt egy bokorugrásom, de ez max 2p. Ennyit tudok felhozni mentségemre.
Megnéztem a megnézhető 5 kiliket: 
2016  -  2017
24:34 - 25:51 +1:17
26:49 - 28:03 +1:14
28:29 - 30:05 +1:36
28:10 - 29:19 +1:09
27:02 - 26:49 - 0:13
itt sajnos megnyomódott az a piszok gomb.
Vagyis egyenletesen lassabb, nincs mese.
Pedig olyan nagyon tudományosan, szép lassan engedtem fel a pulzust 150-ig, majd a Pintér-hegyen 152-153-ig. Erre nem elvész az a szép görbe?!
Remélem a Bakony50 jobb lesz, bár mostanában annyira sok a munka, hogy reggeltől estig kint állok valami fa alatt, felett, közben... Estére olyan hulla szoktam lenni, hogy már az is kihívás, hogy 8-ig ne aludjak el. Eztán elalszom és fél kettő körül kipihenten ébredek. Onnantól csak szenvedés és reggelre mosottszar effekt.

Tegnap óta viszont vitaminkúrára fogtam magam, és remélem, hogy a sárga pisin kívül lesz valami foganatja, mert jó lenne kievickélni ebből az erőtlenségből.

De ez mind piha!
Az élet szép, itt a tavasz, zöldül a lábunk alatt az avar, néha süt a nap és reggel hatkor már világos van. Csupa pozitív dolog. Ép kezem lábam, van mit ennem, innentől Vigyor egész nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése