"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2017. március 26., vasárnap

Békön50 és más

Csak az nyugtat meg, hogy egy éve is csak töketlenkedtem tavasz kezdetén.
Most sincs másként.
A késői Húsvét kicsit átrendezte a szokásos menetrendet, így egymásra torlódott a Bakony 50 és a Vérkör tt.
Vmi nem volt teljesen rendben a gyomrommal szombaton, mert minden ki akart jönni. Nem is tudtam normálisan frissíteni, így van mire fogni a 9 perces rontást. 40 kilitől igazi kínkeserves szenvedés lett. Lejtőn belesétálás, hogy ne is mondjak mást...
A Vérkör tt meg már elúszni látszott amikor is egy átnevezés révén mégis sikerül majd elmennem. Most Fridi nélkül vágok neki. Eddig nagyon azon treníroztam magam, hogy pályacsúcsot kell menni, de a hétvégi mutatvány kicsit elbizonytalanított. Aztán most megnéztem a tavalyi edzésnaplóm és látom, hogy milyen keserves hetem volt múltkor is a Vérkör előtt. Ez viszont bizakodásra adhat okot :) !
Szóval szépen hullámvasutazom.
Ahogy szoktam.
Remélem a héten végre lecsendesedik a nagy tavaszi metszés/permetezés láz és kicsit talán lazább napjaim lesznek. Eddig nap végére teljesen KO-n kerültem ágyba, talán egy kis pihi segít összeszedni magam.
Következő hétvégére - mivel nem megyünk az Isztriára - talán az Udvariban rendezett futóverseny is szóba jöhet, de erre még aludnom kell. Sokat.
Azért az utóbbi hetek nem lettek túl fényesek és egy-egy hosszabb futáskor belém nyilall, hogy mennyire volt okos döntés az UB nevezés?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése