"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2015. január 19., hétfő

2015

Kérem, ezennel a 2015. évi idényt magam számára megnyitom.

Tegnap szinte egész nap aludtam, mert... mert... mert... nem is tudom miért, de nem is volt máshoz kedvem. Aztán ezek után éjjel is meglepően egy jót aludtam és reggelre végre úgy éreztem, hogy minden OK. Valami helyére kattant, vagy fene tudja mi történt, de mintha generáloztam volna magam...

A vállam még nem százas, de a térdem jó. Legfeljebb a kezemmel nem kalimpálok majd annyit.

Egy laza Gulya-domb körrel gondoltam indítani az évet és jól is tettem. Nem volt nehéz, viszont könnyű terepen pont elégségesnek bizonyult.
Szóval innen már egyenes az út a június végi Lavaredo-ig.

Új év, új cipő.
Felavattam a még szeptemberben kicserélt Bondi-mat is. Nem siettem el, mert a Rapa annyira bejött eddig, hogy nem volt kedvem más cipőhöz.
Az előző Bondimat imádtam, de sajnos olyan 700 kili környékén a vászon megadta magát. Ez most nem bírt ki 2000-et mint az elődje, de legalább látszik, hogy miért kapják a pénzt a fejlesztő mérnökök... Amíg nem lesz vmi ordenáré hó, vagy jég, addig ezt fogom nyúzni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése