"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2014. március 14., péntek

Hát ja...

Épp ez jutott eszembe ma, amikor végre kifutottam a Csatár-hegyre és egy kis szintes menetet abszolváltam:

Azt jól érzékelem, hogy 5:30-as rajt 7500Ft-ért, a 6:00 1300Ft-ért abszolválható a MB-en? 6200-ért elég drágának tűnik a kőkútpuszta-vasútállomás résztáv. Ja, és 1300-ért bekerülhet az eredményed egy 1987 óta létező listába. Ha ezt 7500-ért nem adják, akkor az azért elég szar.

Már írtam annó a P85 kapcsán a magyar hülyéneknézésről, de most megint eklatáns példájával állunk szemben.
(Innen most kitöröltem a véleményem az egész versenyről. Jobb a békesség.)
Ha nem ma gondolkodtam volna rajta? Pedig de...
Spongyát rá, van választék hála az égieknek, szponzorálja ezt más.


Ma történelmi pillanatok keretében átadtuk tinnyei házunk kulcsait a vevőinknek!
Így egy ingatlannal és rengeteg gonddal lettünk könnyebbek!

Azt hittem, hogy meg fog viselni lelkileg, hisz a gyerkőcök ide születtek és itt is cseperedtek, de egyáltalán nem. Mintha egy baromi nagy tehertől sikerült volna megszabadulni

Ennek örömére a mostani hétvégével kezdődően balatoni-bakonyi TT-k kényeztetnek.

Most vasárnap gyakorlatilag az utóbbi másfél év ösvényeinek összefoglalásaként Sárkány-völgy TT.

Jövő héten, szintén vasárnap a Veszprémet északról uraló Papodra lehet futkorászni.

Rá egy hétre a már legendás Bakony50.

Következő szombaton megint helyi járat.

Egy ideig nem kell sokat utazgassak szervezett eseményért, nem mintha nem lennék meg nélkülük.

Most vasárnap megint voltam a Bakonybélből induló, főleg szintet gyűjtő körömön és nagy meglepetésre szinte semmi visszaesést nem érzékeltem a legutóbbi körözésem óta.
Ja, de!
Több turistával is találkoztam!
Komoly forgalom volt, bár ez talán a néhol összefüggő medvehagyma szőnyegnek volt köszönhető.

Az igazi tavasz beköszöntével végre megint előkerült a bicaj is, így egy Almádiba, Hidegkútra, Akaliba való lecsorgás is színesíti a heti edzéseket.

És megvolt az első csapolt sörért való leslattyogás is!

Kánaán!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése