"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2014. február 20., csütörtök

Hóvirágos február

Ma, igen ma, rövid gatyóban futottam és annyi hóvirág volt, hogy lépni nem tudtam tőlük...

Múltkor írtam, hogy normalizálódott a helyzet.
Nos.
Azóta elromlott, de megint normalizálódott.
Február 9-15 teljes betli. Kis takony és nagy költözködés miatt.
Aztán vasárnap óta megint funrun van.
Mameg!

Komolyan nemhiszemel!
Ragyogó napsütés és árnyékban +13 fok.
Rövid gatya elő és irány a Bakony 50 első pár kilije.
Oda-vissza.
A Csatár-hegyi kaptató csak meleg volt, de az északi oldal meg olyan virágszőnyeges mint a mesében.

Nem is tudok most másról írni, mert annyira a hatása alatt vagyok.

Kétszer már írtam, harmadszor meg minek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése