"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2014. január 10., péntek

S2

Lett egy második Bondi-m, ez ő:


Az S1-eshez képest most egy fél számmal kisebb, UK12-es.
A súlya 291g, tehát nehezebb :(...
Nem vészesen, de nehezebb.
Viszont szép :)!

A talpa:
Szinte tök ugyanolyan, mint az előzőé, illetve talán annyiban változtattak, hogy a szürkés részen van egy kis kopóréteg. Ez az S1-en sima habréteg volt:

Ugyan az én talajfogásom 2000 kili alatt nem tette tönkre (főleg terepen!), de azért kicsit megnyugtatóbb ebben a formában. Hátha most nem figyel majd be egy-egy emberes tüske a belső részbe?!
Én az első időben kicsit féltem, hogy miként fog viselkedni terepen ez a vérbeli aszfaltos cipő, de extrém eseteket kivéve nem volt vele soha gondom.
Igen, nagy sárban csúszkál, viszont nem is tapad bele az agyagos cupák! Ezzel soha nem kellett több kilós koloncot cipelnem a lábamon! Viszont megtanultam kikerülni a sarasabb részeket. Sokkal jobban felmérem, hogy hová érdemes lépnem.
Persze, hóban csúszik, de hóban nem használom és kész. Hó azért nem szokott váratlanul, bejelentés nélkül feltűnni a következő kanyarban, arra azért lehet előre számítani! És én számítok. Mer én egy számító alak vagyok.

Ennek is gyorsfűzője lett, mint a Stinsonomnak.
Igazán sem rosszat, sem jót sem tudok mondani róla. Valóban gyors az igaz. Viszont két gumi bújtatót varrtak a nyelv fölé, hogy a műanyag csúszkát rögzíteni lehessen. Így viszont kicsit nekem szűkös a felvételnél. Más értelme szvsz nincs a két fekete pántnak, így azonban kicsit erőltetett ez a megoldás.
Külön fűző+csúszka+vastag gumipánt+keskeny gumipánt = 1db sima fűző
Khmm...

Ami viszont egyértelmű negatívum, az az, hogy sokkal keskenyebbre szabták a fazont. 
Biztos rájöttek, hogy túl sokat teper a nép a cipőjükben és ez így nem rentábilis. Már a Stinsonnál is érezhető volt ez, de most a két, Bondi szériája között nagyon szépen megfigyelhető ez a keskenyítő szándék.
Ez azt eredményezi, hogy az én lábam oldalt 'lelóg' a talpról. A lábfejem oldalra nyomja a felsőrész anyagát, szinte folyamatosan feszíti azt. Csak remélni tudom, hogy az egyébként tartósnak tűnő anyag bírni fogja.
Ha már itt tartok.
Cipőfelső.
Egy erős, strapabírónak tűnő, méhkaptár rácsra kasíroztak egy lehelet vékony, mégis érezhetően tartós anyagot. Baromi jól szellőzik és minden bizodalmam benne van, mert tényleg nagy igénybevételt kell kibírjon.
Az oldalán lefutó szürke betét - a HOKA felirat 'A'-jában - az S1-hez képest hátrébb került egy picivel, így pont kikerült a hajlítási zónából. 
Huhhh, egy hibalehetőséggel kevesebb lett...

Ja, és szép. Minden Bondi szép, de ez meg még jobban...
Ráadásul a dizájn még a bélésnél is folytatódik. Nemtom, ezt a nagyfokú odafigyelést a fazon szélességének meghatározásánál is alkalmazhatták volna...

Egy kicsit bánatosan vettem tudomásul, hogy a kamáslihoz felragasztandó kis tépőzár darabot, most nem egy sima, tiszta felületre kell feltennem. A sarkon egy szép, de felesleges kapaszkodó szeli ketté, ami utólag van a sarokra felvarrva.
Spongyát rá, már leragasztottam...
Az orra nem lett keményebb, de ezt nem is vártam egy aszfaltos cipőtől. Eddig nekem nem volt gondom ezzel az orrkiképzéssel, vagy csak szerencsém volt?

Összefoglalva, áldás és békesség, majd meglátjuk mi lesz, én annyit ígérhetek, hogy még garanciális időben beleteszek annyit, amennyit csak lehet...

Végül, de nem utolsó sorban pedig köszönet illeti a Nomád Sportboltot, hogy a magamfajta elvetemült UTMB nevezőknek 20% engedményt biztosít.

A budapesti boltban pedig külön köszönet illeti azt az egykori terepfutó, kopasz kollegát, aki nekem ezt a gyünyörű darabot előkaparta Európa legrejtettebb zugából. 
Hála és köszönet!


Ezen túl a szisztemmel kapcsolatos posztokat külön is felteszem IDE, hogy a blog linkelése nélkül továbbítható legyen másoknak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése