"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. június 12., szerda

Kabát

Megint szisztem...

A kollekciót számos Ronhill termékkel bővítettem.
Ezekről hamarosan írok.
Egy bibi volt csak: a kabát.
Az UTMB-n elfogadott kapucnis, vízhatlan felső 150-200 EUR körül szerezhető be.

Van/volt egy kedvencem amit ráadásul az eBay-n megszerezhettem volna. Tavaly Chamonix-ban egy utolsó darabot már majdnem megvettem, de meggyőztem magam, hogy 170EUR-ért nem kell ez nekem, pedig de.
Most pár órát gondolkodtam a megvételén és persze hoppon maradtam, pedig paramétereit tekintve ez verhetetlen és ennyiért ajándék lett volna.

Spongya rá! - ahogy Virág elvtárs mondaná.

Saját jószántamból és saját szórakoztatásomra csinálgatom ez a futóbeszámolós oldalt. Nem látványos, de nem is haladós a dolog. Eddig 22500 hozzászólást bogarásztam át. Néha egész érdekes dolgokra akadok.
Pl.: erre is.
No, gondoltam megnézem milyen a kínálat.
Aztán azt hittem rosszul látok - egy utolsó darab:
Ezt a kabátot próbáltam a magyar Ronhill forgalmazónál. Pont M-es a méretem, ezt tudtam már, de a 170 EUR-s ár kicsit elgondolkodtatott.
Így viszont szállítással együtt 74 GBP-ért (kb. 87 EUR) az enyém lehet!

Ma jött meg, és tényleg már az enyém!!!
Végre nem kell kölcsön kérnem, bármikor használhatom, nem tör a  frász, hogy elszakítom, elhagyom...

Jöhetne már egy kis rossz idő, hó, vagy valami ilyesmi, hogy kipróbálhassam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése