"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. június 17., hétfő

Csepü lapu gongyola

Két döglött patkány máját kell felfőzni békanyálas vízben. Holdtöltekor, éjfélkor vemhes macska bajuszát kell bal kézzel a jobb váll fölött átdobni és közben a sűrű főzettel gargarizálni.
Másnap másik kézzel uez...

Lassan már itt tartunk. Tartok.

A múlt hét csütörtökig faintos volt. Futottam volna többet mint ami le volt írva, de azt hiszem futottam is, mert kicsit elszámítottam a köröket.

A legnagyobb hibát akkor követtem el, amikor futó szerkóba mentem bodzavirágot gyűjteni. 16-17 fokban, erős szélben ez kevésnek bizonyult, fáztam mint a fene. Után a mozgás jó volt, meg a szörp se lett kutya, csak hát később ugye...


...később ugye másnap lett.
Mentem volna egy terheléses mérésre, de már reggel éreztem a fejem-torkom-fülem-mindenem. Ezer fok, légkondi óvatosan, de ment. Kocsiból ki és be vagy ezerszer. Délutánra mosotttakony lettem. Lemondtam a randit.
Este vacsimeghívásos baráti hátbaveregetés, éjjel haza.
Szombatra KO.

Azóta küzdünk.
A nátha meg én.
Egyelőre kicsit vezetek...

Közben persze a derekam is új frontot nyitott. T100 óta próbál basztatni. Több kevesebb sikerrel. A futásban igazán nem zavar, de azért a mindennapi életben néha érzem.
A masszőrnek sem tetszik a helyzetem ezért ma
megköpölyözött.

Mire észbekaptam már így néztem ki:
Ahol sötétebb, ott állítólag gyulladás van.
Khhmm...

Tehát csapataink harcban állnak!
Be vagyok gyulladva, ez tuti.

Lassan már Lavaredo-tól is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése