"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. május 31., péntek

Még hogy nem lehet

ugyanabba a folyóba többször belelépni?
Badarság.
Nekem sikerül(t).

Megint rossz helyen keresgéltem a baj okát, noha megszokhattam volna már, hogy mi is a kiindulópont.
Derék.
Persze.

A T100 előtt elmozdult a medencém - most már tudom.
Bal oldal kissé lefelé. Ezért látták a csobánkai ponton, hogy 'lelóg' a bal lábam és ezért volt nagyon megterhelő és fájdalmas a balról jobbra lejtő Bölcső-hegy és társai.
A célban aztán helyrepofozták a bal oldalam, de a medencém még mindig úgy maradt, ahogy...
Ez aztán időzített bombaként ketyegett és még szerencse, hogy most és elég kis detonációval robbant.

Tegnap ezt állapította meg a masszőr/csontkovács/akupunktőr vagy mittomén ki.
Szimpatikus figura egyébként. A combommal csak fél óra után kezdett el foglalkozni, addig csak csavart, nyúzott, rángatott, még izzó tűkkel is böködött.
De nincs harag...
Hétfőn visszavár a drágám, remélem kíméletesebb lesz.
A szeánsz után viszont majd elrepültem.
Furcsa, hogy az abnormális helyzetet nem éreztem különösebben rossznak, de most, hogy eredeti helyükön vannak az alkatrészeim egész más, mondhatom, hogy tisztább, szárazabb érzés.

Erre még rájött egy lapáttal, hogy ma reggel Ampli-fitness-eltem is.
Beszarás.
Ez után már csak a fodrászhoz és műkörmöshöz kell majd leugorjak.
Tököm kivan a sok futkosással, leugrom amplizni oszt mehetünk Olaszba a versenyre...

Komolyra fordítva.
Mivel szülőtársé a helyi egység, így ingyé megrángathattam magam.
Érdekes volt.
Egy nedves ruhát kellett felvenni, ehhez csatlakoztak a drótok. Ezeken keresztül külön lehet stimulálni a kar, mell, has, hát, fenék, láb izmait.
35-ös szinttől eljutottunk a végére olyan 48-50-ig. Állítólag pár alkalom után 100-ig lehet fokozni az izgalmakat, de ezt egyelőre el sem tudom képzelni, bár a kezdők 20-30-ig szokták bírni elsőre tehát megint kijött milyenűbekeményvagyok.

Izomlázam nincs, de olyan általános fáradtságérzetem azért akad.
Ide is visszanézek hétfőn.

Gyorsan szert tettem egy masszőr/csontkovács/akupunktőr-re és egy kedves személyi edző ismerősre. A gyógyuláson kívül ennyi hozadéka már biztos van ennek a nyavalyának.

Cserébe viszont megint a másik oldalra kerülök az UB-n...

Még hogy nem lehet ugyanabba a folyóba többször belelépni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése