"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. április 23., kedd

Ebek hete

Igen, ez a múlt hét az ebeké lett...

Baromi kellemetlen helyen volt, nem is egy, hanem rögtön két vízhólyagom. Egymással szemben, ráadásul le sem tudtam ragasztani őket - pedig próbáltam. Egymásba ragadtak és folyamatosan felszakították egymást, így még járni is csak nehezen tudtam.

Inkább rászántam azt a pár napot, hogy gyógyuljon meg, mert semmi értelme nem lett volna erőlködni velük.
Mostanra legalább normális seb van rajtuk, az is valami.

Szombaton egy bicajos körre azért kimentünk Sebivel. Nem volt valami nagy szakítás, viszont nagyon élveztük a meleg tavaszt.

Kb. így:
Sebi és a héricsek

Szóval megint itt a jó kis tavasz, én meg nem igazán növelem a kilik számát...

Főleg megint a hosszúk hiányoznak.
Pedig vasárnap iskolai kirándulás volt és jól ki is néztem, hogy 45km árán haza is tudtam volna szaladni.
Áááhhh... megette a fene...

Futogatás helyett viszont medvehagymáztunk egy jót.
Rengeteg helyen lehet szedni.
A Bakonyban nehéz olyan helyet találni ahol nincs nagy mennyiségben belőle. Virágzáskor is vissza kellene menni fotózni, mert tényleg fergeteges helyeken találkoztam vele.

Azért lehet, hogy ebek hete lett, de majd petótlom.
Remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése