"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. március 19., kedd

Pihenő 7

Annyira összhangban vagyok a természettel, hogy természetesen a természet a pihenőhetemre szervezete ezt a már-már természetellenes természeti jelenséget...
Sehol nincs hó, a szántóföldek szárazak, csak az utak és ösvények vannak nyakig hóban. Bravó, ez nem kispálya!

Tehát így kerekedett ki a -23. hetem 36 kilire...

Nem akartam igazán széllel szemben, mert nagyon orkán erejű volt és én hallgatok az idő szavára. Pihentem.

Viszont!
Tegnap elmentem futópadra edzeni, mert
1. szar idő volt, nem tudom mit néztek a meteurulógusok, de nálunk esett az eső, a jég, a dara és fújt a szél...
2. van még pár egység a bérletemen és annyira szarrágó vagyok, hogy csakazértis lejárom/lefutom.

Megint inkább a permanens hegymenetet gyakoroltam. Össze is szedtem több mint  700m szintet. Jó volt, bár unalmas...

Ma meg végre déltől sütött a nap és arra gondoltam, hogy ebből menthetetlenül aszfalt lesz, lévén minden suhanásra alkalmas ösvény tökig hóban áll. Vagy sárban...

Egy ajkai utunkon már kinéztem a Nagyvázsony-Ajka utat magamnak. Szép helyen megy, nem forgalmas, van benne jó sok, hosszan elnyújtott szint.
'Itt az idő, most vagy soha' - gondoltam így március lévén.

Kiruccantam, letettem a gépet, majd szépen elkocorásztam a Kab-hegyi felhajtóig. Mivel sötétedésre vissza kellett érjek, így nem mentem fel, de ezt később pótolni fogom.
Baromira megtetszett.
Van benne három, végeláthatatlan, mentálgyilkos egyenes. Oda zömében emelkedik, vissza zömében lejt. Erdős, ligetes, fasoros és szántóföldes részeken megy. összességében futófilmre való környék.
Nem téptem az istrángot és mostani szokásomhoz híven nem foglalkoztam a pulzussal (mármint a mérésével), csak érzésre, jó érzésre mentem. Itthon aztán csodálkoztam is, hogy mennyire egyenletes lett ez a produkció - az elején még kicsit bohóckodott az új mellkaspántom, biztosan nem volt elég nedves.
18km/190m - 1:32ó
Asszem felveszem a repertoárba, ráadásul ki is tudok ide bicajozni a régi, harckocsik járta utakon.

Itt őrizték nemrég a magyar nukleáris tölteteket, tulképpen elfutok az egykori bázis közelében. Következő alkalommal bekanyarodom, megnézem mi van ott?!

Szombaton elmegyek erre a TT-re, mert közel is van és végre részben olyan helyen járok majd, ahol eddig nem. Az idő sem lesz vészes talán...

Ma végre pontot tettem a nyári programok végére.
Júliusra kerestem vmi futnivalót, de nem igazán találtam olyat ami igazán megfelelt volna. Aztán táv/szint és költséghatékonyság szempontjából ennél maradtam. Tehát a július is 'betelt'.

Most már csak futni kell!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése