"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. március 25., hétfő

A lényeg

nem az, hogy mi volt szombaton, hanem az, hogy mi nem volt vasárnap!
Nem volt fáradtság, nem volt izomláz, nem volt kedvetlenség.
Ez bazi fontos!
Végre nem érzem, hogy itt a tavasz én meg leeresztettem mint egy lufi.

Hja, hogy még nincs is itt a tavasz?
Ez igaz.

Ma komoly hóesésben araszoltunk, van ahol már 20-25cm vastag az összefújt hóréteg.
Március végén...
Szép...

A bérletem kihasználva megint terembe mentem és olyan örömfutás volt, hogy csak na.
Na!
Főleg a hegymeneteket forszírozom, mert ezekkel bajban leszek úgy érzem. Amint tényleg kitavaszodik egy kicsit jobban majd a Bakony fele kell nézzek, mert gáz lesz a kevés szint.
Egyelőre viszont nem lehet panaszom, remélem szép lassan építkezve, apró lépésenként azért csak kihúzom ezt a mumus időszakot.
Nem akarom elkiabálni, de egész télen 1,5 napot voltam beteg, az is inkább a betegség előszele volt csak.
Ilyen nagyon rég nem volt. Vagy tél elején, de inkább március környékén bekaptam vmi szutykot. Most ez is kimaradt.

Csak el ne kiabáljam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése