"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2012. december 17., hétfő

Népszerű?

Nagyon tanulságos az, ami kamásliügyileg történt a héten.

Majd seggre estem, amikor az index vmi aloldalcsökevényére kitették a kamáslis videjót. Annyira ezért én nem szoktam forszírozni ezt a dolgot...
Tényleg arra van az egész, hogy ha esetleg egy-egy terepes szeretne, akkor hozzá tudjon jutni élete kamáslijához. Összességében nem akkora bolt ez, hogy különösebb hírveréssel sok száz vevőt kerítenék a portékára.

A nagy nyilvánosság után mi is történt?

Ez:

2009.10.15-én raktam fel a videót.
Azóta durván 1000 lejátszás történt.
Ebből 400-500 a futóblogos linkelés óta. (Igen, ide is betették...)
A hét csinált még 3300 klikket!
A hirtelen generált nagy nézettségből a kamásli iránt érdeklődők átmehettek a kamásliblogos oldalra, ennek statisztikája így alakult ebben az időszakban:

Elenyésző szám a filmezőkhöz képest!
Sőt!
Mint látszik, az adott héten még többen jöttek a futóblogról, mint az agyonnézett index környékéről.
Vagyis az otthon vakaródzók lehet, hogy klikkelnek és bámulnak ki a fejükből, nézik a mozgóképet, mert van, de vevőkört nem jelentenek. Nyilván... Ez 'sporteszköz' ez nem kurrens dolog, meg a plázába sem lehet villogni vele.
Ha tematikus felületnek veszem a futóblogot, akkor onnan a 400-500 látogatóból olyan 8-10 megrendelés érkezett. Ezt mondjuk gyengíti kissé, hogy itt a szottyosabb idő és a karácsony sincs messze...

Szóval én nem hirdetnék ilyen felületen az biztos. Annyit ér, mint szórólapot osztogatni találomra. Szinte semmit...

Erről a mellékszálról úgy vezetném át a történések vezérfonalát végre erre a blogra és a futásra, hogy megemlíteném az itteni statisztikát is.
Először a P85 kapcsán gyógyultak rá orosz oldalak a blogra, generálva ezzel érthetetlen látogatottságot. Le is tiltottam egy időre azt a vonalat.
Rájöttem kis eszemmel, hogy ilyen kurrens kifejezéseket, mint P85, HOKA, Lavaredo... kis trükkel kell emlegetni, mert a kereső rátalál, az meg annyira nem hiányzik nekem. Monnyuk egy-egy szpész megteszi, nem kell nagy dolgokra gondolni.

Máskülönben, meg betli hét lett :(((...

Egész pontosan olyan 10 nap van mögöttem, amikor nem az előrelépésnek, hanem a hátralépés elkerülésének tudtam ujjongani. Csak, hogy ugye örüljek valaminek, mert én olyannagyonpozitívvagyokmindig...

6-7-én futottan és nem volt jó a bal lábam. Egyre rosszabbnak éreztem, de erről asszem írtam is. Aztán bejött egy kis családi megfázáshullám, amiből kimaradtam. Ez valódi csoda, mert ez általában végig megy rajtam. Most nem. (Öröm 1.0.)
10-13-ig ügyintézés, autózgatás, disznóvágás, tehát időm, alkalmam sem lett volna, hogy fussak. Disznóvágás alatt mindkét nap szarrá fagytam, ráadásul süvített a fagyos szél, sár volt, jég volt, minden volt. Minimálisan egy megfázással kalkuláltam, de ez csak tényleg nagyon optimális minimál programként villant át az agyamon. Egy kis torokgyulladást, vagy fülgyulladás dukált volna még ehhez. Erre semmi. Banyek, mi ez, működik az immunrendszerem? Ez miféle újítás, így 40 felett? (Öröm 2.0)
Közben a nagy nemfutásban a lábam is mintha helyre jött volna?!!! (Öröm 3.0)
Ez idő alatt ramaty idő volt. Valóban. Olyan rossz, amiben futni olyan akkumulátor lemerítős jelleggel lehet csak.
Ezeket meg kihagynám.
Nem mondom, hogy +10 fok, szélcsend és fátyolfelhős derengésben fogok ezután csak kimozdulni, de csak ésszel szívatnám magam.
Szóval ezt is 'megúsztam'. (Öröm 3.1)
Disznóvágás alatt viszont nem tudtam elkerülni az emelgetéseket, így a derekamat eléggé leamortizáltam. Konkrétan alig tudtam kiegyenesedni. Ez nem pozitívum, viszont eléggé gáz és világvége előtti pillanatokat generált bennem. De sikerült itt is megtalálni az örömforrást! Nem lett rosszabb és javul! (Öröm 3.2)
Nagyszerű!
Megúsztam náthát, torokgyuszit, derékbeállást és pihentettem a lábam. Mindezt 10 nap alatt.
Juhéjjjj....!!!!

Talán el lehetne kezdeni haladni egy kicsit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése