"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2012. november 30., péntek

Nem lett

Fusson akinek x anyja van...
Nem lett 300 kili fölötti a november.
Mer' ma nem esett volna jól.
Egész nap dideregtem. Már fázva keltem, aztán meg nem bírtam átmelegedni. Bejött ez a szeles télelő és brrr volt ma.
Párszor ki kellett mennem a szabadba, de nem kívánta egy porcikám sem. Ha nem, akkor nem. Eccerűen nem akarom erre ellőni az akaromkrediteket. Kellenek azok majd később.

Szóval a november lett:
30:54 ó
11 alkalom
294 kili
6585 m szint
(Persze, tegnap örömködtem, aztán rájöttem később, hogy ebből 89 kili a P85...)

Érzésre finom, kicsit ködös, de nem erőlködős.

Soha rosszabbat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése