"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2012. október 15., hétfő

-46. hét

Fel a fejjel, van még 45 hét, hogy csodát tegyek! - mondogatom magamnak...
Ez a mostani nem volt vmi fergeteges.
1 bicaj és 1 futás fért bele, pedig tele voltam tervekkel.
Viszont az egy bicaj kicsit szenvedős volt, annak ellenére, hogy négy napom is lett volna kipihenni a TT-t.
Pénteken aztán tettem egy szép kört, ami azt hiszem már annyira szofisztikált, hogy standard karikává fog válni.
20kili és 275m szint.
Forrás, kilátó és kálvária is van benne. Kis aszfalt, kis dózer, kis fenyőerdei puha ösvény, kis sziklás rész, szóval fullosnak mondható. Ma is megtettem és ma is jó volt, pláne, hogy a köd kicsit titokzatossá varázsolta az amúgy lángoló színekben tündöklő környéket.
Pénteken 1:48 lett, ma egy kis plusz kanyarral - ami szerintem kell még bele - 1:53.

Király-kút 


Ezzel együtt ez harmatgyenge hét lett, de monnyuk ez volt a pihenőhetem és így mindjárt más.
Csak pozitívan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése