"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2011. február 21., hétfő

Nemjóga

Nem akar összejönni.
A múltkori alkalommal én betegedtem le, ma meg az összekötőm, így elmaradt a szeánsz. No, majd szerdán!?!

Ma rég nem látogatott piliscsabai körömre mentem. Szerencsére fagyott volt a talaj, mert elsüllyedtem volna a favágók által gerjesztett dagonyában.
Nehezen szántam rá magam a mozgásra, de ennek ellenére nem is lett rossz az időm és nemisnagyon fájt semmi!
Ellenben futás !közben! és futás után is úgy fáztam mint a kutya. Nem volt elég utána a meleg zuhany és a kemence mellé vackolódás, sem a dupla pulcsi. Át vagyok fagyva. Ez már mentális dolog, tökömtele ezzel a téllel!

Hogy megint legyen egy kis szisztem.

Nemrég szert tettem két fajta Bridgedale zoknira.
A Trail változatot már ismerem mert, van egy nagyon régi darabom, ami soha sem akar elfogyni. Komolyan.


Nemtom hogy csinálják, de baromi rég óta jól működik.
Most már van 6 pár így téli futásra is be merem fogni. Nekem nagyon bejött. Puha, meleg, de ennek ellenére jól szellőzik. Mivel az idei tél Gore-s cipő nélkül telik, így pont jól jött egy melegebb zokni. Az Asics hálós felső része jól átszellőzik, pont kiegészítik egymást. Nagyobb elázások után mindkettő - cipő és zokni is - gyorsan megszáradt, így nem kell sok időt kényelmetlen dunsztban töltenem.
És egyáltalán nincs szaga! Nem lehet annyira beleizzadni, hogy kellemetlen szagot adjon.

A másik változat az X-Hale.

Ez vékonyabb, 'könnyebb'. Normálisan ez az ideális, nem túl szellős cipőben viselhető téli zokni számomra. El van vékonyítva pár helyen, így szellősebbnek érzi az ember. Baromira jól simul a lábfejre. Perfekt. Ebből kell még, mert a két pár szinte állandó munkában áll!

Mindkettő jól mosható, könnyen szárad ÉS mérettartó!!! Sajnos ez nem evidens a zokniknál...


Egy könnyebb, vékonyabb változatot is kinéztem, remélem, hogy ebből is tudok majd szerezni.

Eddig volt dolgom pár fajta zoknival, drágább és olcsóbb kategóriákból, de messze ezek viszik a pálmát!
Ha vékonyabbat is találok, akkor végre lesz egy olyan felszerelésem, amiben megtaláltam a számomra ideális márkát!
Ráadásul itthon, és nem kell külföldről behozatni, mint szinte minden mást...

2 megjegyzés: