"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2011. február 20., vasárnap

Hosszú, vegyes

Napi betevő:

'Onnan tudjuk, hogy a gyerek kezd felnőni, hogy elkezd olyanokat kérdezni, amikre van válasz.'

'... a tehetséges az, aki többet tud, mint amennyit tanult.'

'Egy nagy cég vezérigazgatójának fizetése nem azért lehet akár évi több tízmillió dollár, mert ő maga annyi hasznot hoz a cégnek, hanem azért, hogy minél élesebb versenyt hozzon létre a közvetlenül alatta levők között, és ezzel maximális teljesítményre motiválja őket, mivel közülük kerülhet ki a következő vezér. A vezér nem azért kapja ezt a horribilis fizetést, mert megérdemli, nem is azért, hogy különösen motivált legyen, hanem azért, mert ő már korábban megnyerte a versenyt.
A legnagyobb tehetségek fő szerepe a világban a kisebb tehetségek motiválása a tőlük telhető maximális teljesítményre.'

Idézetek Mérő Lászlótól (Mancs, XXIII. évf. 7. sz.)

Hihetetlen töketlenkedés és kerülőutak után végül azért sikerült pénteken elmenni futni. Kicsit még csiszoltam a Kopár-körömön és a kurflik duplázásával egész érdekes, variálható pálya lett belőle. Most épp 1,5 órásra igazítottam. Újabb ismeretlen ösvényeket is sikerült felfedeznem a puha fenyőerdei csapások között. Nagyon teccett!
Hihetetlen erőtlenül, gyengén, magas pulzussal, de legalább lassan és csoszogósan.

Szombaton a családi összejövés előtt az egyik leányzóért kellett menjünk Nagykovácsiba, így logikusnak tűnt, hogy én átfussak. Mivel a környéken kinéztem már korábban pár ismeretlen utat, így rögtön teszteltem is őket. 20 kilis kör lett. Hihetetlen sárban mentem, majd otthagytam néhol a cipőm.
Mivel a kitörés túrára futótársaknak kirakott víz és kóla nem fogyott el, így újabb depót létesítettem. Amíg nem raktam le a két 7 decis flakont, fel sem tűnt milyen kényelmetlen velük futni. Egész más, ha egy kézhez álló, erre a célra kitalált alkalmatossággal teszi ezt az ember.
Persze mindenhol fakitermelés. Elszomorító. Persze, megújuló zöld energia... Megy a hőerőművekbe. Gratulálok!
Futás közben hihetetlen mentális energiákat emésztett fel az épp aktuális nyavalyám menedzselése. Derék, csípő, szabóizom, combfeszítő... ...nem unatkoztam. Volt amikor csillagokat láttam, összeszorítottam a fogam, majd 10 perc múlva semmi bajom nem volt. Érdekes, bár azért kihagynám ezeket a tapasztalásokat.
Nem vittem magammal semmit mivel, a kettes számú depópontomon gondoltam némi kólát vételezni. Sajnos vki felfedezte és megitta. De csak a kólát, a vizekhez nem nyúlt szerencsémre. Mondjuk jobb lett volna egy kis kraft is de így jártam... A göngyöleget magammal vittem, meg egy kis szemetet is szedtem út közben.

2,5 ó lett a menet, de a talajviszonyokat is beleszámítva nem lehet panaszom. Ráadásul amikor épp nem fájt valami, akkor nagyon élveztem is. Néha még erősnek is éreztem magam! Komolyan! A lábaimmal nem is lenne baj, csak sok minden mással...

Nem tudom ki hogy van vele? Lehet, hogy saras, lehet, hogy szürke, de akkor is csodaszép az erdő. Csak álljanak a fák, ne feküdjenek. Láttam szarvasbikát, muflonokat, kell más?

Mostanában az Asics-ben szoktam futni. Van benne 250 kili.
Jól látszik, hogy a kamásli, milyen hasznos. Hiába csupa sár az egész, a fűző felső része és a belseje szinte posta tiszta.
Nem lehet egy rossz szavam sem erre a topánra. Teszi a dolgát, észre sem veszem és ez így jó. Nagyon stabil: a havas, latyakos, saras részeken - az extrém szakaszok kivételével - sem csúszik, oldalra is tart rendesen. Az előző széria is jó volt, de ez talán még jobb. Talán puhább és könnyebb, az az érzésem.
Csak az a baj, hogy én is egyre puhább vagyok, de azért próbálok nem csüggedni.

Holnap megpróbálkozom egy kis jógával, hátha.

Mindegy mi, csak segítsen, javuljon, könnyítsen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése