"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2010. június 2., szerda

Ősz

Ja, nem. Nyár.

Ja, de ősz...

Végül nem baj, szeretek esőben sárban futni. Komolyan.
Tegnap találomra indultunk a Nagy-Kevély környékére és nem esett. Hihetetlen. Ha szerveztem volna se sikerült volna így...
Határozottan élveztem, bár erőm semmi, de biztató volt, hogy egy-egy emelkedő után szinte másodpercek alatt helyreállt az üzemi rend és lefelé már szinte kipihenten mentem. Meghalás nem volt.

Ma egy kis útkarbantartást végeztem. Régen terveztem, hogy megyek egy kört metszőollóval, és most itt volt az ideje egy kis nyugis rendcsinálásnak. Szokásos körömön kellett rendet tenni, mert a nagy esők miatt a természet kezdte visszahódítani kis útjaimat. Nyugis kocorászás kerekedett belőle, az eső is rákezdett, nagyon hangulatos volt. Mindezt dél környékén, mikor a többség épp gályát vontat vhol. Egy szavam sem lehet, szerencsés vagyok, hogy én osztom be az időmet.

Ötödik napja futok és egyelőre semmi negatív jel. :))))))))))))))))!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése