"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2017. május 3., szerda

-2hét

Azért pár hónapja nem gondoltam volna, hogy már annak is örülni fogok, hogy az UB előtt 16 nappal sikerül rendelnem egy cipőt, ami LEHET, hogy jó lesz a lábamra.
Erre azt kell mondjam, hogy nemrossz...
Hétvégén sikerült összehoznom egy aszfaltos, hosszabb futást.
Külön szépsége volt a dolognak, hogy április utolsó napján még térdig érő hóbuckák voltak az út mentén. Hmmm?!
Okosanfutok, nemlélegzem, stb... szokásos.
Vadi új felsőmet (is) teszteltem és kb, ez volt az egyetlen dolog ami jól működött a 40 kili alatt. Lenge, nincsrajtamsemmi élmény, Makai Betti nekem varrta. Pipa.
Kajapia. 4 óra alatt alig bírtam meginni 1,5 folyadékot. Egész pontosan nem is ittam meg ennyit, mert maradt. Nagy meleg nem volt, szinte nem is izzadtam, de azért nem lett volna rossz, ha több lemegy.
Kajaként 2 fing, nullkalóriás szelet. Ennyi. Ja, vettem be Ca, Mg, K, bogyót, meg a gyomromra Quamatelt, csak sajna ezzel nem megyek sokra az UB-n. Pozitívum, hogy olyan 35 kilinél éhes lettem - ekkor ettem meg a két szeletet.
És pisiltem háromszor!! Na, ez aztán tényleg nem semmi! Erre büszke vagyok :)! Nemtom miből, de kijött.
A dráma azonban a lábam volt.
A combhajlítóm állapotát csak az épp aktuális fájdalom mértékével tudnám jellemezni. Kicsit fáj, nagyon, kellemetlenül, szaggatóan...
Lábfejemet és a talpamat a cipő tette tönkre. Még három nappal a futás után is érzem a talpam és a talpélem. Ez a 4-es Bondi 25 kili felett felejtős. Tegnap hívtam a cipőgurukat és megmondták a tuti, miszerint az 5-ös Bondi Wide verziója csúcsszuperállat, ladik és mindenföldijó. MIvel pont megjött a családi pótlék és a webben találtam egy uccsó párt, ebből azt a következtetést vontam le, miszerint az égiek velem vannak és épp minden passzol egy jól időzített cipővételhez. Ráadásul ma esett az eső ezért itthon maradtam. Az eső mellett a BUX is esett és épp egy Bondi árányit sikerült is realizálni belőle. Mondom, hogy az égiek...
Cipő megjön, megtanulok enni/inni, rápihentem... ...UB...
simaügy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése