"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2015. október 6., kedd

Kivánságműsor

A tavalyi menet után idén is lett volna kedvem a Dupla Élményhez, de pár sem volt igazán, meg a kellő elszántság is hiányzott. Sajnáltam is amikor láttam, hogy betelt a keret.

Sebaj, gondoltam elmegyek pályát jelölni.
Szombat jelölés és futás, vasárnap a mezőny előtt megint egy futás. Tökéletese hétvégi program. Mivel vasárnap bazi szar idő lesz örültem is talán egy picit.

Erre ma kaptam egy meghívást!
Lesérült társ helyére szerződtettek, ráadásul ingyé.
Nemhiszemel.

Szombaton jelölök, majd vasárnap iszom a levét.
A hegyét is.
Mi ez, kívánságműsor?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése