"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2014. szeptember 10., szerda

Próbajáték

Én vagyok az örökoptimistaponthu.

Annak ellenére, hogy az idei versenyeim eddigi listája így néz ki:
T100 - feladtam
M115 - el sem jutottam a rajtig
Bakonyi Nemszázas - helyette az ágyban fetrengtem
Budapest Terep Kupa - épp nem tudtam futni

... tehát ennek ellenére még most őszre beneveztem a

Dupla Élményre
és a
Lemkowyna Ultra Trailre

Az előbbire hirtelen felindulásból, a múlt heti RUNtotta béli szeánszon kapott intuíció miatt.
Pepével leszünk párban, akivel 2010 óta együtt ünnepeljük második szülinapunkat. Ekkor éltük át azt a kedves kis vihart a Flegere-en...

Az utóbbira meg azért, mert idén egy árva UTMB pontom sincs és 4pontot itt lehetett a legolcsóbban kihozni. Fuvarom van, aránylag közel van és középhegységi a környezet, ami azért október végén nem hátrány.

De, hogy mi lesz ebből?!?

1 megjegyzés:

  1. ahhhh na ez jó! :))

    örülök, hogy jöttök, ez egy jó kis párosnak ígérkezik!
    a lengyel cucc is frankó. csanyával majd jól összecsaptok..

    VálaszTörlés