"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. december 31., kedd

Idei utolsó

bejegyzés és karika.

Tegnapra még terveztem egy kört, de elkövettem azt a hibát, hogy délutánra hagytam. Délben az új masszőr viszont annyira kikészített, hogy ülni is alig bírtam.
Amikor azt mondta, hogy fájni fog, 10-es lesz a 10-es skálán, akkor már gyanakodtam, hogy ebből nem lesz nagy nyargalászás.
Farizmok környékén rakott rendet. Banyek, nem hittem volna, hogy ennyire fájni tud. Pedig de. Van vmi körteizom vagy mi. Na, abból sztem pépet csinált, de az igazat megvallva tényleg sokkal jobb lett utána. A térdemelés most olyan mintha, mintha, mintha... szóval olyan mint amilyennek normálisan érzi az emberek többsége. Meg most már én is!
Mutatott pár nyújtógyakorlatot is, meg bemegyek hozzá az egyetemre és ott frankó trx-es erősítéseket is tanít. Nagy szerencsém van, hogy rátaláltam. 3 hétre kellett vele időpontot egyeztetni... Ha a veszprémi kézilabdásoknak is jó, akkor asszem nekem sem fog ártani. Ja, és nő!

Szóval ez volt tegnap.

Szombaton Farkasgyepűről csináltam egy húszas karikát, részben dózer és aszfaltos erdészeti utak feltárása céljából. Próbálok a genyább időjárásra gondolva is bespájzolni pár futható útvonallal. Megint sikerült olyan helyekre elvetődnöm, ahol tényleg alig jár ember. Nyom és jelzés alig, viszont baromi szép.

Vasárnap meg Veszprémből mentem, az szintén egy húszas lett. Pár hét és bizony át kell telepíteni a megszokott útvonalaimat. Ennek jegyében indultam az állatkerttől egy felderítő útra. A Tekeres-völgyet már megjártam párszor. Az ősszel kicsit rendbe tették. Bár ne tették volna... Nem értem minek kell pár száz méterenként ormótlan esőbeállókat telepíteni. Teljesen aránytévesztett, esztelen pénzpocsékolás. Gyönyörű sziklafalak elé épített emberi butaság. Ezek helyett egy kicsit az aljnövényzetet kellett volna rendbe tenni... Van olyan rész, ahol konkrétan nem lehet elmenni a kökények, vadrózsák és egyéb szúrós susnyák között. Áhhh... kár érte...
Az amúgy a város magjától alig 5 km-re lévő völgy sokkal több figyelmet érdemelne, de hát ugye Abszurdisztánban vagyunk vagy mi. Asszem ide is ki kell majd jönnünk kicsit ösvényt takarítani.

Ma meg egy évzáró kilátólátogatást tettem. Szép napos időben indultam, de a végére vmi ködös szörny szállt a tájra és olyan hideg lett, hogy nagyon.

Holnaptól tiszta lap.

Új év, új ösvények, régi tervek, új kalandok...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése