"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. november 23., szombat

Budai karika

Tegnap megejtettem a bejárást.
Sok újdonság nem volt benne. Az elején és a végén volt 2-2 kili, amit eddig nem ismertem, egyébként tényleg hajdan volt hazai pálya. Minden méterén, minden kanyarjában, minden emelkedőjében újabb sztorik bukkantak fel a fejemben...

Baromi gyors ez a kör az rögtön lejött belőle. Az elsők bőven 2ó-n belül fogják abszolválni és én nagyon nem sajnálom tőlük.

Kicsit volt is időm elgondolkodni ezeken a rövid távos futásokon és tényleg úgy érezem, hogy ebből már kinőttem. Ezt úgy értem, hogy ahhoz, hogy javuljak ezeken a távokon, főleg gyorsulni kellene. A gyorsulás pedig minden tekintetben sérülésveszélyt rejt magában.
Haladok lefelé a kutya-hegyről és épp az jut eszembe, hogy ez überfasza és nagyon ott vagyok a szeren, de ha az egyik avarkupac alatt monnyuk egy méretes ág, vagy szikladarab van, akkor nekem reszeltek. Míg uez. nyugdíjas tempóban nem okozna akkora gondot.
Szóval asszem maradok inkább a hosszabbaknál...
Persze edzésen az ilyen 20-30-as körök nagyon fincsik. Nagyon élvezem őket, és persze jobban meg tudom nyomni őket, mintha vmi hosszabbat mennék.
Ezeknek még igazi FUTÁS érzete van.
Mostanában tényleg sikerül jól összeszervezni a napjaimat és marad idő, energia a futásra, így persze több élvezetet, örömet is nyújt.
Érdekes, hogy évek óta a november az, amikor igazán kedvemre szaladgálhatok.
Előtte még munkailag sűrű az ősz, utána meg az időjárás szab gátat a végtelen nyargalászásnak.

Hja, nyargalászás.
Eddigi futóéveimben még soha nem léptem túl a bűvösnek mondott 2500km/év-et. Most meg már november vége felé meghaladtam. Nem beszélve arról, hogy van még 5 hetem az idei év végéig!
Olyannagyon edzettleszek, de ollyannagyon, hogy nemhiszemel.

Szóval megvolt a bejárás, élveztem, jól beosztottam az erőmet és megnyugodtam, hogy ez a táv még pont frissítés nélkül is jól abszolválható.
Kis levezetéssel és utcákon való eltévedéssel a végén 2:25 lett, tehát 2:1x-el ki leszek békülve.

Remélem, hogy egy hét múlva is így gondolom majd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése