"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. szeptember 24., kedd

Jobboka

A jobbik, most nem jobbik.
Rosszabik.
Rosszabbika...

Egy elég szellős, de kilikben gazdag múlt hét után hétfőre egy laza, fényképezgetős, Tihanyi-félsziget nézegetős futást terveztem.
Kb ez lett volna az útvonal.

Már épp beleéltem magam a látványba, amikor az aszfaltra kiértem.
Az aszfaltra! - mondom.
Mer azugyesík!
Kisfszomat.

A második lépés után egy kis kavicson úgy kinyekkentettem a jobb bokám, hogy reccsent és éreztem, amint a szalagatomok rétestészta szerűen a végtelenbe nyúlnak.
Viszont fújt a szél és épp 5 kilire voltam az autótól, és kezdtem fázni a könnyeimen túl, tehát nem maradt más mint a kocogás...

Annyi az öröm az ürömben, hogy így is 5:40-es lett az edzésátlag :))...

Szóval mára buci lett a bokám és az egész jobb lábam lufi.

Nemhiszemel...

Pedig ezeket terveztem a közeljövőben és nagyon nem szeretnék lemondani róluk:
Felsőörs50
BB70


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése