"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. augusztus 19., hétfő

-4. hét


Volt ez a fájó emlékű TD'H.

Utána július utolsó és augusztus első csonka hetében csak bicaj volt terítéken (-4. hét). Nem mintha bármi bajom lett volna, de azért egy kis félsz volt bennem.
Volt egy Nemesvámos-Kapolcs-Nemesvámos út. Sok aszfalttal és persze tűző napon. Bírtam.
Másnap Nemesvámos-Balatonszabadi. Főleg kerékpárúton és persze nagy melegben.
Egy nap Balatonozás után vissza majdnem uez., de egy kis eltévedéssel, bicajcipeléssel, susnyaharccal megfűszerezve. Étlen-szomjan és persze délben. No, ez kicsit megrogyasztott, de azért megmaradtam.
Levezetésképp meg a már említett családi 70 kilis bakonyi karika, amibe én azért még rátettem egy lapáttal. Persze egy láncszakadásos, váltótöréses bibi miatt aztán toltam az egyik szekeret a végén pár kilin keresztül, de tényleg csak a legvégén.
Ez az 'Ismerjükmegnagyon a Bakonyt' project egész jól halad. Ez a bicajozás is sok újat hozott. Pl. felfedeztük a Pisztrángos-tavat:
Fel kell vegyem a repertoárba, mert nagyon szutyok időben is beiktatható, aszfaltos, dózeres utak közelsége okán.

Tehát ez a hét plusz futó kiliket nem, de a családi nyaralásokkal bűvészkedés és kíméletes edzés terén nagyon gyümölcsöző lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése