"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. március 7., csütörtök

Tavasz

Tizenpárnapja készültek itt alább fotók.
Full tél.
Tökömelhagyom hóbuckák, hideg, szél, vérfarkasok...

Ma, amikor kinéztem, szemem a nulla környékén kereste a higanyszálat, de olyan magasra kellett emelni a tekintetem, hogy belefáradtam.
Valami 14 körül volt.
Reggel.
Nemhiszemel.

Vasárnap a budai-hegyekben mentünk Fridivel egy kört.
Reggel még bőven fagypont alatt volt.
Tinnyéről indultam, a falu határában trakeszt előztem :)). Hegymenetben úgy otthagytam, hogy jó volt nézni. A pulzusomat is... Kicsit késésben voltam, így átvágtam a fagyott szántóföldön. A nap már kor reggel is melegen sütött. Szép volt az alul deres, fagyott vetés a meleget árasztó nap épp szembe tűző koronájával.

Volt valami bája annak, hogy az erdőben beszéltük meg a találkát. Más lehet, hogy kávézóban, aluljáróban, buszmegállóban, sörözőben találkozik a haverjaival, én a 'sárgán a létránál'...

Nyomtunk egy ismerős kört, de monnyuk a hegymeneten van még mit csiszolnom. Persze nem is vártam mást, csak furcsa volt szembesülni az ismerős emelkedőkkel.
Irtás persze orba-szájba... Megint letermeltek egy nagy részt a Meszes-hegy oldalában. Mind erőműbe megy... Legyen olcsó áram. Olcsóbb. Hogy bénulna meg aki kitalálta...
Két depóhelyünket is ellenőriztük. Kicsit szét volt dobálva ugyan az egyik, de az anyag ott volt a helyén.
A tempóra nem lehetett panasz, nem megszakítós, inkább beszélgetős, de visszafelé már felolvadt az addig fagyos szántó, így kicsit küzdős lett.
22kili/500m - 2:10ó - soha rosszabbat...

Hétfőn egy kicsit haladósabbat próbáltam, de olyan hó, jégkása és sár volt, hogy majd otthagytam a cipőm. A Budaiban ehhez képest ténleg tavasz van...

Ehhez mérten kedden inkább aszfaltoztam. Nem bántam meg. Kicsit a tempót is szem előtt tartottam, nem andalogtam. Jó volt!

Ma csak délután mentem volna futni, de mivel nem volt áram, így gyorsan átszerkesztettem a programom.  Pedig olyan helyes kis kört néztem ki magamnak...
Tíz körül nekiveselkedtem. Gondoltam felnézek az erdőbe, hátha kicsit javultak a viszonyok.
Nem rossz, azt kell mondjam.
Helyenként dagonya, de azért vállalható. Próbáltam minden buckára felmászni. Sok helyen még a nagy hó miatt kidöntött fák és ágak teszik nehézkessé a haladást, ahol meg nem, ott a terepjárók által szántott barázdák teszik emlékezetessé az utat.
A dombocskák tetején viszont már összefüggő szőnyegben nyílik a hóvirág!!!

Nem vittem magammal még inni sem. Csak úgy nekiindultam és szinte elágazásonként improvizáltam az útvonalat. Jó volt, de a végére nagyon kiszáradtam. Olyan sós volt a fekete ruhám, mint valami 50-60-as táv végén...
Kis vívódás után aszfalton jöttem haza, de nem bántam meg, mert pont elég volt ennyi.
22kili/400m - 2:10ó
Pedig olyan tötyögésnek éltem meg... Ez magamhoz mérten teljesen rendesnek érzem.
Hétvégére próbálok összehozni valami hosszabbat is.

Ha a kalapácsos idén tavasszal nem ad randevút, még akármi is lehet belőle...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése