...mindennapi suhanásunk add meg nekönk ma...

2013. január 25., péntek

Legalja

Tényleg.
Innen, lejjebb...???

Futópadon toltam kicsivel több mint egy órát.
Konzervfutás.

Jó, jobb mint a nemfutás, de nem sokkal.
Tanulmányoztam a helyi szakirodalmat és a kölkök úszóedzése alatt elmentem ide.

Ennél talán még a városi futás lehet egy kicsit alább, de lehet, hogy döntetlen.

Amennyiben azért csinálom mert szeretem, akkor talán nem is kéne...

Azzal együtt viszont legalább mozgás és a páratartalom és hőfok tekintetében egy júniusi kiruccanással felér. Szakadt rólam a víz az biztos.

Ma is volt vagy -5 fok és olyan szél, hogy reggel alig bírtam megállni a lábamon. Enyhe taknyos beütés mellett nem találtam okos ötletnek a futást, így lehet, hogy megint konzervelek.

Nemtom, majd kialakul...

1 megjegyzés:

  1. nem az! Kicsit át kellene szabályozni az agyadat, szerintem. Az van hogy készülsz egy versenyre, azaz kellene készülni.. lépcsőzni erősíteni spinningelni erőt szerezni javuljon a kardio, az állóképesség, stb. a Cél elérése halmaz és az élvezeti halmaz ilyenkor nem teljesen fedi egymást...

    VálaszTörlés