"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2012. április 16., hétfő

Indul/nemindul

Érvek és ellenérvek...

Ezt találtam:


Az elmúlt években csatlakoztam a miskolci futóklubhoz, ahol eleinte a válogatott tájfutó énemmel mindig az erősebbik társasághoz álltam, „mivel én kemény vagyok”… És persze mindig jól kikészültem. Aztán szépen lassan megértettem, hogy az igazi erő az ellenpólusban rejlik. Hogy tudni kell lassítani, és elfogadni a testünk jelzéseit. Mert egy futónak mindig pontosan tudnia kell, mi zajlik éppen a szervezetében és az életében, és ezeket a folyamatokat tudni kell kontrollálni, majd az előnyünkre fordítani.
(Dr. Lubinszki Mária sportpszichológus)

Hát, én nem tudom mi zajlik bennem és egyelőre ezt fordítani sem tudom sehova... 

Viszont igyekszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése