"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2012. február 24., péntek

Izom, láz

Űberbrutál izomlázam lett a hétfői futás-torna kombó után.
A több mint egy hetes szünet után nem ezzel a menüvel kellett volna nyitnom...

Kedden még épphogy, de szerdán már fogvicsorogva, meghalva és végig küzdve tudtam csak futni. Kicsivel több mint egy óra alatt nullára harcoltam magam.
Szerda és csütörtök képtelen voltam edzeni, inkább csak a legegyszerűbb mozgások szabatos kivitelezésére koncentráltam.

Remélem elégséges lesz ez a pihenés, mert holnapi valami 3 órán túli gerecsei körre megyünk.
Nem hangzik túl jól...

Jó, hogy enyhe az idő, de nagy sár lesz, alattomos jeges részekkel tarkítva.

Kicsit megtört eddigi rendületlen optimizmusom. Nagyon negatívan hatott az elszalasztott, edzés nélküli hét és a 'visszatérés' gyötrelme is.
Olyan 'egy lépés előre, kettő hátra' íze van a dolognak, bár mintha ez menne évek óta...

Nem is értem min csodálkozom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése