"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2011. február 11., péntek

Booooááááá...

Igen, kb. így érzem magam...

Asszem az influenza még nem gondolja úgy, hogy ez a meccs egy lefutott ügy.

Szerda este 1,5 ó laza kocogás alatt úgy szenvedtem, ahogy elég ritkán szoktam. A fejem a gyomrom folyamatosan éreztem, az izzadság pedig annyira hűtött, hogy szinte végig fáztam (amellett, hogy izzadtam).

Gyomor és fej fronton még meg kell küzdenem a betolakodókkal. Ráadásul ezt is pont most néztem meg, és szinte hányingerem lett tőle...

Gyümölcs és zöldségfronton fogok támadni, rizskatonákkal rohanom le az ellenséget, kinyuvasztom a szemét bandát.

Ez mind szép, de futás olyan távoli, úri huncutságnak tűnik, hogy az kétségbeejtő...

2 megjegyzés:

  1. Nem látszott rajtad....-(

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást! Reggel óta én is ilyen harcot vívok :( Ugrott a Kitörés60 is .....

    VálaszTörlés