"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2010. május 31., hétfő

Csak neeem?

Vasárnap és ma is futottam végre vmi biztatót. Gyökketővel ugyan, de alacsony pulzussal, nem meghalva. Egyszerűen vissza kell vennem a tempóból, akár drasztikusan, és jó lesz az.

Most mondjam azt, hogy már néha igazi élvezet is volt? No jó, mondom...

Találtam fűzfagombát is - ennyi esőtől hogy a fenébe ne - amit évek óta nem láttam már sehol. Nem bírtam ki és rögvest meg is kóstoltam. Ez bónusz pont volt.

Egyébként meg a víz, sár nem igazán zavar, a meleg és por sokkal inkább ellenfél. No meg az örök ellenségem, a szél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése