"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2010. március 2., kedd

Nyomom, nyomom...

A februári utolsó hét azért megfektetett a végére. Mondjuk ehhez kellet egy kis gyomorrontás is...

Már a második kínálkozó hétvégémet voltam kénytelen kihagyni. Így persze pont a hosszú, nyugis futások maradnak el. A hét közben a 1,5-2 órás programok, feladatokkal megspékelve meg szívják az erőmet és a mentális energiáimat.
De juszt sem hagyom magam. Ráadásul a tavasz is ezerrel beköszöntött. Mondjuk a múlt heti, jégen csordogáló víz és latyak, lépésenként beszakadó hókása azért még sikeresen próbára tette az idegeimet. De ez már a múlt, már csak jobb lehet.

A hétvégi kényszerpihenő ellenére tegnap és ma is terminátor jellegű mozgásra voltam csak képes. Mindkét lábam mint a beton. Nem igazán értem miért? Ennyire nem lehetek fáradt. Lehet, hogy vmi felborult a szervezetemben. Hiányzik vmi alkotóelem? Nem is tudom. Eszem normálisan, sok zöldség, gyümölcs, hús alig. Persze lehet, hogy a fehérje hiányzik. A tejet rühellem és mostanában sajtból sem ettem sokat. Meg egyszerűen nincs kedvem állandóan erre figyelni. Mozgás, pihenés, evés, nyújtás... nagyon fontos pont az életemben a futás, de nem szeretnék mindent köré szervezni. Így is lelkiismeret furdalásom van, hogy mennyi energiámat ölöm ebbe a hobbiba. Aztán meg azért, gyötröm magam, hogy gyötröm magam, elvégre élvezem és örömöm lelem benn. Miért is ne? A gyerkőcökkel úgy sem lehetek eleget. Ha 48 órás lenne egy nap, akkor is kevés lennék nekik...

No, majd meglátjuk.

A szokásos standard köröm végén van egy 3-400 m-es szakasz. Itt indulok és itt fejezem be a napi adagot. Ezen a részen szoktam magam figyelni, hogy mégis miként éltem meg az aznapi mozgást. Van, hogy vonszolom magam, van, hogy suhanok... ma egy kicsit kirázott a hideg a futás gyönyörétől. Huhh de jó volt. Sajnálom azokat akik nem élhetik ezt át, csodálatos érzés.

1 megjegyzés:

  1. igen, jo lenne a futashoz kapcsolodo dolgokra is menel jobban figyelni. nekem peldaul az eves a nagy, megoldhatatlan feledat. nemreg lettem vegetarianus, es altalaban azt sem tudom mit kene enni, nemhogy meg az futas szempontbol is jo legyen. ezert egyelore nem nagyon foglalkozok vele.
    az utolso ondoloatot szepen megfogalmaztad, en is igy erzem!

    VálaszTörlés