"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2016. július 21., csütörtök

Tervek

Terveztem, hogy jó gyerek leszek.
Terveztem, hogy jó ember leszek.
Terveztem, hogy jó férj leszek.
Terveztem, hogy jó apa leszek.
Terveztem, hogy szabad leszek.
Terveztem, hogy jó kedvű leszek.
Terveztem, hogy szerető és megértő leszek.
Terveztem, hogy
Terveztem, hogy
Terveztem, hogy
sokmindent
Meg persze sok olyat is terveztem, hogy milyen NEM leszek...

Ezek aztán zömmel tervek és nemtervek maradtak, lettek.
Megalkuvás, vagy ésszerű kompromisszum? Vékony a mezsgye. Itt is.

Aztán sokszor meg azon kapom magam, hogy ha már saját terveimet nem vagyok képes megvalósítani, akkor gyertyatartóként ott állok(futok) mások terveinek megvalósításánál.
Lettem volna, ha akartam volna...

Sok mindent át kell tervezzek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése