"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2015. október 19., hétfő

Dupla Kérvény

Pedig tényleg nem mentem volna, de ugye én fatalista vagyok, vagy mi, tehát ezt nem utasíthattam vissza.
Jól tettem.
Valahogy ez az időszak nekem fekszik.
Már vége a gatyarohasztó nyárnak, újra tudok levegőt venni így végre futkorászom is:
július 28km
augusztus 153km
szeptember 291km
Ez meg pont elég ahhoz, hogy jól érezzem magam a Mátrában.
Tavaly Pepével örömködtem, most Krisztiánnal. Annyi volt a változás, hogy most a lefeléket teljesen óvatosba botorkáltuk. Kicsit rosszabb időnk lett, de sokat beszélgetve, jó hangulatban kerültünk kettőt a Kékes körül.
Oli régen mondta, hogy akkor jó az edzés, ha megint menne.
Háát, ha tovább lett volna világos tényleg lett volna kedvem a harmadik körhöz is, tehát ez jó edzés volt.

Asszem ennél kevesebbet már nem tudok frissíteni:
1 csom szezamki
1 db műzliszelet
1 marék datolya/mazsola
1 db banán
1 marék sajt
3 gerezd alma
1 l kólás víz
1 l víz
Nem mintha cél lenne, de elég volt.

Ráadásul nem volt sár, nem volt dagonya. Néhol ugyan fújt a szél, de tökéletes futóidő volt.
Eccerűen nem tudok belekötni.

1 megjegyzés:

  1. Én meg visszatérek olvasni :)
    Szép menet volt, egészségedre! És köszi a fuvart!

    VálaszTörlés