"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2013. október 7., hétfő

Állóflow

Van ilyen?
Nem tudom,hogy létezik-e, de nekem ma volt.

Végre értelmes futásnak mondható dolgot próbáltam összehozni.
Pont a két héttel ezelőtti baleset útvonalát választottam.
Szememmel végig a kis bokatörőket vizslattam és sikerült is körbeérnem különösebb trauma nélkül. A bokám azért még leragasztottam és jobb is volt így.
Megúsztam a Lovas felé ereszkedő aszfaltos lejtőt is, majd utána szokásomhoz híven a csopaki Endrődi-kilátóba is felkapaszkodtam (nem tudom, hogy még meddig, mert baromi ramaty állapotban van...).
Álltam a kilátó tetején és néztem a Balcsit.
Tökéletes szélcsend volt és olyan 12-13 fok lehetett. Szűrt fények és őszi színpompa.
No, akkor ott azt érzetem, hogy ez bakker most nagyon sokáig tarthatna, mer' ez flow, vagy mi.
Nem mozogtam, nem mozgott semmi, állt még a levegő is és tökéletes összhangban volt minden, ami körülvett.
Nem tudom máshogy leírni, de tényleg olyan volt, mint a futáskor oly ritkán megtapasztalt flow.

Ezt biztató jelként értékelem.
Remélem megint elkezdődhet valami, ami mostanság egy kicsit megakadt.

Ennek örömére délután belefogtunk a szilvalekvár főzésébe!
Már nincs sok hátra, csak egy heti magozás és főzés :))...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése