"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2012. november 19., hétfő

Csendes november

Semmi különös.
Egyelőre nem dőltem kardomba, bár közel voltam hozzá...

Megpróbálok heti 5-6 alkalommal futni.
Megpróbálok egy héten 9 órát összehozni.
Megpróbálok nagyon lassan, ráérősen menni.
Ennyi.

A múlt héten ebből rögtön csak 4 alkalom lett...
A múlt héten ebből 7:29 lett...
A múlt héten lassan, ráérősen mentem.
77 kili jött össze.
Köd volt, néha szemerkélt, néha szél is fújdogált, de inkább csak szürke volt minden.

Ennek ellenére nagyon élveztem.

A -40. héten vagyok.

Ma voltam egy Vekerdy előadáson.
Azt mondta, hogy már Ámerikában is rájöttek, hogy jobb a slow food a fast food-nál. Kint is a slow life-ot hirdetik.


Akkor én ezzel a slow run-al egész modern vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése