"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2012. október 30., kedd

T D G

Kicsit nehézkesen, de legalább elkészült két kis film.
Sokkal kevesebb alapanyagból, de legalább nem volt gond a sok képválogatással.

Ez első film azt mutatja, amikor Gressoney S. J.-ból felmentem Fridi elé.
Kicsit esős, szotyogós idő volt. Ahogy egyre feljebb értem úgy erősödött a szél, néha viharossá fokozódva. Mire felértem a platóra egész tisztességes széllökések voltak. Kicsit elvétettem az ösvényt - ez a film végén talán látszik is. Ahogy visszatértem a helyes útra be is telt a kamera. Rá 1 percre meg jött Fridi is...
Érdemes megfigyelni, hogy mennyire 'futható' a terep - persze uezt lefelé kell abszolválni...

A második meg csak annyi, hogy összeszedtem a kint készült fotókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése