"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2012. március 5., hétfő

Fejlődés!!!

Ma, pihenőnapon, reggel kimentem a Garancsi-tóhoz egy kis magányos körözgetésre.
Pihi, lazaság, nemnyomás.
15 kör- 15 kili.

Megtaláltam a legutolsó hasonló körözgetésem adatait az edzésnaplómban.

Január 17-én, este, porcukros, friss porhóban teljesítettem 16 kört.

A mostanival összevetettem az első 15 kör idejét.

Átlagpulzus hajszálra uaz. DE!!!! 1 másodperccel most jobbat mentem!

Ez igen, ezért érdemes edzeni, gyúrni és ott lenni a szeren!
Asszem nyugodt lehetek a fejlődésem tekintetében.

Monnyuk akkor 0m volt a szintemelkedés, de most 325m-t mért az órám. Szóval tényleg nagyot javultam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése