"...soha nem érdemes holnapig várni, mert a bal- meg jobbsorsunk a saját kezünkben van. Senki nem állít fel a díványról és senki sem álmodik helyettünk. Álmok nélkül pedig csak droidok vagyunk." (K.B.)

2012. február 5., vasárnap

Van ilyen

Ma, kihasználva a gyönyörű, havas erdőt egy 3 ó-s kört kanyarintottunk a Szénások környékén.
Nagyon élveztem, ment, suhantam a friss, pihe könnyű havon.

Aztán a 2. óra vége felé éles fájdalmat kezdtem érezni a bal achilleszemben. Néha kellemetlen volt, de néha szinte teljesen elmúlt. Eléggé elszontyolodtam. No, már megint kezdődik vmi nyavalya...

Most, este arra gondoltam, hogy bekenem egy kicsit, hátha segít, ha mást nem legalább mentálisan.
Ahogy végigsimítottam a vádlim alatti bőrt, vmibe beleakadt az ujjam.
Jé, ezmegmi?
Bementem a fürdőszobába és reflektor mellett megvizsgáltam a kérdéses rész az achilleszem fölött a vádlim alatt (nagggyonszakszerűen).
Látom, hogy vmi kiáll?
???????
Egy szemöldökcsipesszel egy több mint 0,5cm es tövist szedtem ki...

No, minggyármás!
Huhhh....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése